2011. július 21., csütörtök

Várakozás újra



Amikor csörgött a telefonom, hogy a szülés hajnal 3 után megkezdődött, akkor éreztem újra azt az izgalmat, amit a fedezés előtt. A nyugalom, mintha nem is lett volna, elszállt. Vártam, illetve Tar Tomival - aki az előző alomból Aziz al Qahirah Szitár al Fidda gazdája - vártuk a híreket, egymást hívogattuk, hátha a másiktól tudunk meg valamit. True Lady-nél komplikációk léptek fel, így a kiskutyák egy részét császármetszéssel segítették világra, de szerencsésen alakult, mert mind a mama, mind a 9 kiskutya teljesen egészséges. Szóval ismét egy nagy számú alom!! Ami csodálatos, de egyben roppantmód megnehezíti a leendő gazdik dolgát, mert 9 tökéletes kiskutya közül hogyan lehet választani??? Főként, hogy King Kong erősen örökítette a színét, így True Lady hiába sötét színű, a kölykök közül 7 arany színű-fekete maszkkal, 2 arany csíkos-fekete maszkkal, 4 kisfiú, 5 kislány.

Korábban Ilivel megbeszéltük, hogy nem én választok magamnak kiskutyát, hanem teljesen rábízom magam. Ugyanis kiállítási vagy más néven show kutyát szerettem volna.

Ki tudna jobban ennek megfelelően választani egy alomból, ha nem a tenyésztő?

Azt tudtam, hogy kisfiú lesz az én kutyusom, mert Ilivel ezt megbeszéltük, de a színe mindegy volt, igaz nem volt sok lehetőség, mert a fiúk közül 3 arany-fekete maszkkal, és egy arany csíkos-fekete maszkkal.

Egy arany színű kisfiút választottunk végül ki. A nevén nagyon sokat gondolkoztam, de semmi olyat nem találtam, amire felkaptam volna a fejem..

Aztán egy nap egy hozzám nagyon közel álló, de mégis távol élő barátom adott ötletet. Az ő beceneve volt oroszlán, és megkérdeztem tőle, hogy az anyanyelvén - kannada - hogyan mondják az oroszlánt.

SIMHA. Egyből megfogott a név, már csak kellett találnom hozzá egy "B" kezdőbetűs másik nevet. Ismét a sors segített ki: skype-on beszélgettem Tar Tomival, és elmesélte, hogy küldött át Ilinek B-s neveket. Átküldte nekem is. Az első amit küldött az Bolywood Star volt. El volt írva mert Bollywood két L, de felcsillant a szemem, mert mostanában közel áll hozzám India és Bollywood egy létező hely ott. Ugye, hogy véletlenek nincsenek? Természetesen megkérdeztem, hogy nevezhetném-e a kutyusomat így, és ő beleegyezett, így még akkor éjjel írtam Lacinak, hogy megvan a név:

BOLLYWOOD STAR SIMHA SZITÁR AL FIDDA

Ők is rábólintottak!

Így lett a kiskutyám nemzetközi, és meg kell mondjam őszintén Simha nem csak az enyém, hanem Ananth-é is. ♥

Aztán egyszer csak Ili kérdezte, hogy mi a véleményem a kiskutyákról, mert neki változott. Nem részletezem, de kilogikáztam kire gondol, és mondtam neki, hogy nekem a csíkos is nagyon tetszene.

Így, bár páran észre sem vették az albumomban kicseréltem az arany kiskutya képét egy csíkosra.

Ha tényleg nekem kellett volna választanom, igen nehéz helyzetben lettem volna, mert tényleg az összes nagyon egészséges, és gyönyörű, igazi kis afgán agár.

Szerencsés vagyok, mert mielőtt elhozhattam kétszer is voltam látogatóban, egyszer segítettem egy Szerb kiállításnál, aztán "csak" kennel-látogatáson voltam.

Az idő az repült és hamar eljött a pillanat amikor mehettem érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése