2011. július 21., csütörtök

Várakozás a születésig

Az elhatározás után közvetlenül kezdődött a várakozás időszaka. Pedig még hónapok voltak True Lady fedeztetéséig is, nemhogy a kölykök megszületéséig! Nem mondom, hogy gyorsan telt az idő. Rólam köztudott, hogy igen türelmetlen vagyok, semmire sem szeretek várni. Egy percet sem! Mégis valami varázslatos nyugalommal vártam, hogy kapjam a híreket. A legnehezebb időszak talán az volt, amíg True tüzelésére vártunk. Izgatottan vártam mikor utaznak Hollandiába, és mikor jönnek onnan haza! Skype-on érkezett a hír, hogy King Kong gyönyörű, True Lady-nek is tetszett, úgyhogy elkezdtem számolni vissza. A kép amit Hollandiából kaptam, szavak nélkül mesél el mindent. Az emberek arcán az izgatottsággal vegyes várakozás öröme, a kutyákén a kíváncsiság és egyszerre feszültség de valami csodálatos nyugalom is. Révbe értek.

Az, hogy minden nap számoltam a facebook falamon vissza, valahogy megnyugtatott, amíg keresgettem a számokat, nyugalom járt át, és tudtam, hogy az idő most nem ellenem, hanem nekem dolgozik.

Azok akik igazán fontosak nekem sosem hagyták volna, hogy egy napot is kihagyjak, így Ananth Bharadwaj és Aguszt Brigitta néha megelőzve engem tették ki a számokat.

Egyre csak fogytak a számok, aztán csak azt vettem észre közeledik a 0!!!! De addig el sem jutottunk, egy reggel Ili hajnalban hívott engem. Nagyon örültem, mert a lelkére kötöttem, mindegy mikor indul meg a szülés, szeretném, ha szólna nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése