2014. május 20., kedd

On the road again..

Hosszú kihagyás után ismét itt vagyunk..sok minden történt az elmúlt időszakban, Simha a szüleimnél maradt 8 hónapra, amíg Indiában tanultam. A szőrét lenyírtuk, nem vártam és nem is várhattam el a szüleimtől, hogy teljes szőrben tartsák őt. Próbáltam neki helyet keresni a 8 hónapra, ahol esetleg teljes szőrben maradhatott volna, és kiállításra is járt volna, de nem ez volt az ő útja. 
Amikor 2013. májusában hazajöttem egy kiegyensúlyozott, boldog kutya várt rám, de nem mondom, hogy a kiesett időszakot nem kell bepótolnunk.
Szerencsém van őméltóságával, mert egy jó idegrendszerű kutya, és könnyen alkalmazkodik, gyorsan tanul és végtelenül szeretetreméltó. 
Az elmúlt időszakot arra használtam, hogy újra közel kerüljünk egymáshoz, és kialakítsunk egy olyan életformát, ami mind az ő mind az én igényeimet - no meg a többi állatét a családban - kielégítsük, így mindenki teljes és boldog életet élhet. 
Simha lassan teljes szőrben lesz - azért még van mit növeszteni - megtaláltuk a számára tökéletes kutyakozmetikát és kutyaiskolába is járunk. Az iskola nem csak neki jó, én is sokat tanulok belőle. 

Kutyakozmetika.. a kínálat elég nagy, volt rossz, kevésbé rossz és elmegy szintű tapasztalat. Ami bevált amellett ki kell tartani. Nekem mostanra sikerült megtanulnom úgy kezelni a szőrét, hogy a kutya csomómentes, betartom a saját magam által tervezett fürdetéseket, így ez neki sem akkora macera már.




Lassan, de biztosan készülünk a kiállítási szezonra, valószínű, hogy idén még nem, de jövőre biztosan nevezve is lesz. Simha 3 éves lesz lassan..repül az idő.




1 megjegyzés: