2012. június 19., kedd

Az első szülinap, és ami utána jön.. :)

Simha egy éves lett..visszagondolva nem is tudnám megmondani, hogy ez az év hamar telt el, vagy csigalassúsággal vánszorgott..
Ha arra gondolok, hogy mennyit vártam az Ő megszületésére, aztán arra, hogy végre elhozhassam, akkor ólomlábakon járt az idő..de aztán szinte észre sem vettem, és egy éves lett.
Nem csaptunk nagy ünnepséget, mert úgy gondoltam talán én jobban vágyom rá, mint Ő, és a szeretetem, illetve azt, hogy ez egy különleges nap lehet jobban kifejezem finom falatokkal, mint egy fürdetés, szárítás, fotózkodás..Nem is készültek róla beállított képek, nem volt szívem nézni, hogy az illatos falatokkal teli tála előtt ücsörög, így, amint a tálkába került a finomság azt meg is kapták. Mindenkinek jutott belőle, még Replay és Quentin is jött falatozni.
Természetesen nem mondanék igazat, ha azt állítanám, nem voltam kíváncsi hogyan nézne ki Simhácska egy tökéletes grooming után, így Ilivel egyeztetve végül Kálazi Katához mentünk. Ennek több szempontól is nagyon örültem..

Megnézhettem Zaynácskát, aki Simha gyönyörűséges csíkos testvére, és rádöbbentem, hogy ugyan ismerem Katát, de nem is tudtam, hogy ő kutyakozmetikus :)
..nem utolsó sorban Simha is játszott Zaynah-val, ami már csak azért is érdekes volt, mert nálunk ő a legnagyobb, megközelítőleg sincs akkora játszótársa, mint Zaynah..

Volt is nagy játék, persze miután rájött, hogy ez a szeleburdi lányka nem akarja őt megenni :D Inkább együtt nyúzták a többieket.


A játék után kezdődött a számára kellemetlenebb része..Szedegettem ugyan a hátán, arcán a szőrt, de mivel tartottam tőle, hogy túlságosan kiszedem valahol, így túl kicsi részen szedtem ki neki..Ezért egy kicsit nehezebben jött a hátán és az arcán a szőr..Kata nagyon segítőkész volt, nem csak csinálta, de meg is mutatta, mit kell majd csináljak, és el is magyarázta. A nap kicsit hosszúra sikeredett, de megérte, Simha az eddigieknél is illatosabb lett, és akár elfogult vagyok akár nem, tényt állapítok meg, ha leírom csodaszép lett.
Köszönjük Kata!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése