2011. szeptember 25., vasárnap

Ózd CAC 2011. szeptember 18.

Eljött Simha második kiállításának az ideje..
Az első kiállítás alkalmával meggyőződhettem arról, amit korábban is sejtettem, hogy egy nagyon jó idegrendszerű, cseppet sem félős kutyus gazdája lehetek. Így nem is kellett azon gondolkoznom, vajon elhamarkodott döntés-e baby osztályba neveznem Simhát, és kiállításra járnunk.
Szóval Ózd..hát nincs közel, ellenben jó messze van :D.
Viccet félretéve, tényleg nagyon messze van Budapesttől, főleg, ha tájékozódás, és a GPS - ha már a telefonomban van - használata helyett telefonálok. Kerülő úton sikerült Ózdra eljutnunk, Salgótarjánon át, hegyi szerpentin kanyarogva. Vallom, hogy minden rosszban van valami jó: megállapítottam, hogy mind Simha, mind Héliosz nagyon jól bírja az autót, pedig jól bereggeliztek indulás előtt. Simha kivételesen nem piszkított az autóba, a tankolás során beiktatott egészségügyi séta alkalmával végezte el a dolgát.
Jó volt végre megérkezni, és kicsit lazítani, de Simha ezt nem egészen így gondolta, mert Iliék sátrába, mint egy dúvad rontott be, és eszeveszett játékba kezdett. Még én sem ismertem rá, olyan nagy őrjöngést tartott. Természetesen örült a tesóknak is Boa Vista, és Zaynah volt ott, illetve nagy kedvencem Magic, és Ewok.
Héliosz először kicsit feszült volt, de ez érthető, nem sűrűn találkozott még ilyen nagy kutyusokkal, és lehet, rádöbbent Simha is ekkora lesz.
A társaság szuper volt. Veress Zsuzsi barátnőmmel mentem - még egyszer köszönve a segítségét - ott volt Ili és Laci, Zaynah gazdái Kálazi Katiék, és Balkányi Ági, akitől remélem sok mindent elleshetek majd.
Simhát a felvezetés előtt kicsit még le kellett fárasztani, így futkároztam vele, ugyanolyan energiabomba, mint Héliosz. Viszont a lányok mellett megdöbbentően látszott, hogy Simha igazi kan.


A bírálat szuper volt, igaz van még mit csiszolnom a felvezetésen, de nekem kell javítanom a mozgásomon, Simháé tökéletes volt. A bírónak tetszett, nagyon ígéretes minősítést kapott, és javasolta a BIS-be.
Boa Vista is nagyon ügyes volt, Zaynah..húúúú, hát az ő mozgása szuper volt! Ezt minden irigység nélkül írom. Szuper egy kiskutya, remélem Simha is úgy jön velem majd a ringben, ahogy Zaynah Ágival ment.


A nagyobb fiúk közül Magic Ex 1, CAC, BOB, BOG II lett.


!!!!!!! Ééééééééééééééééééés Zaynah Res BIS!!! Gratulálunk!!!!! Mi sajnos későn értünk a ringhez, úgyhogy csak a végén mentünk be, de nem is baj, Simha így is szuper teljesítményt nyújtott!
Azt már mondanom sem kell, hogy hazáig mindkét kutyus aludt.


Amire még igazán büszke vagyok, tanúja lehettem, ahogy barátnőm - és csudiszép szfinxeim tenyésztője - Nagy Fatima lánya, Nagy Mia Magiccel az oldalán gyermek - kutya párosban első helyezett lett! Megérdemelt győzelem volt, Mia nagyon elegánsan és szépen mutatta be, vezette fel Magicet, élvezet volt nézni.

Külön megtiszteltetés, hogy elküldtem az eredményeket Faye Tromp-nak - ő King Kong, Simha apukájának tenyésztője - aki kitette az oldalára az eredményeinket, és megkért, hogy a további sikereket is továbbítsuk neki! Cserébe King Kong egy képét is elküldte. Köszönet, Faye!

Óó, csak remélni tudom, még sok ilyen jó kiállítás áll előttünk, hasonlóan jó hangulatban.
Reszkess Komárom, jövünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése